Odpowiadając na Państwa wątpliwości i pytania informujemy, że zmiany w harmonogramie odbioru odpadów w 2021 r., były konieczne do wprowadzenia w trybie natychmiastowym, z uwagi na sytuację epidemiczną (23 pracowników firmy odbierającej odpady poddanych kwarantannie).
Pierwotnie nowy harmonogram w wersji papierowej miał zostać dostarczony przez Wykonawcę, odbierającego odpady z terenu Miasta Kobyłka – konsorcjum firm (lider konsorcjum: MS-EKO Sp. z o.o.; partner konsorcjum: Eko Max Recycling Sp. z o.o.) - do skrzynek pocztowych mieszkańców Miasta Kobyłki, do dnia 24 stycznia 2021 r.
Termin ten nie został dochowany, w związku z czym zobowiązaliśmy wykonawcę aby do momentu dostarczenia do każdej nieruchomości nowego harmonogramu, na bieżąco prowadził także odbiór według starego harmonogramu.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są na bieżąco.
Zgłoszenie reklamacji możliwe jest:
- telefonicznie - pod nr tel. 883 200 002, 512 296 097
- elektronicznie - pod adresem: reklamacje.odpady@kobylka.pl, gminy@eko-max.com.pl
- poprzez kontakt z urzędem na adres: urzad@kobylka.pl