Wymeldowanie i zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej (dyscyplina meldunkowa)
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2020 r. poz. 695 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Stanu Cywilnego
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste
Ul. Wołomińska 1
pokój nr 2 stanowisko: 2, 3 i 4 (parter)
tel.: (22) 760 70 02 / 04 / 05
Wymagane dokumenty:
1. Podanie o dokonanie wymeldowania lub zameldowania.
2. Tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości (wymaganymi dokumentami mogą być):
- umowa cywilno – prawna – akt notarialny
- wypis z księgi wieczystej na działkę zabudowaną
- akt notarialny na działkę i pozwolenie na użytkowanie budynku
- akt notarialny na działkę i pozwolenie na budowę oraz nadanie numeru na budynek
- dowód uiszczenia opłaty
W przypadku podania o zameldowanie wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego.
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z KPA.
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji.
Opłata:
Opłata za wydanie decyzji - 10 zł
Wpłaty można dokonać:
- w kasie Urzędu Miasta Kobyłka (gotówka)
- na rachunek bankowy Miasta Kobyłka nr 86 1240 6292 1111 0011 0354 5838
Tryb odwoławczy:
Wojewoda Mazowiecki, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa - za pośrednictwem Burmistrza Miasta w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Osoba prowadząca sprawę:
Agnieszka Tomczyk – Zastępca kierownika USC
- email: agnieszka.tomczyk@kobylka.pl
Anna Wiśniewska – Gł. specjalista
- email: anna.wisniewskia@kobylka.pl
Klaudia Gruchalska – Gł. specjalista
- email: klaudia.kamienska@kobylka.pl
Osoba odpowiedzialna:
Teresa Ziółkowska – Kierownik USC
Agnieszka Tomczyk – Zastępca kierownika USC