Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta Kobyłka
Wydział Oświaty, Sportu i Spraw Społecznych
ul. Wołomińska 1
I piętro, pok. 12
tel.: (22) 760 70 42 / 40 / 41 / 43
2. Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie nowego aktu mianowania w związku z podwyższeniem kwalifikacji zawodowych,
- odpis dyplomu potwierdzającego uzyskanie wyższych kwalifikacji,
- stary akt mianowania.
3. Opłaty
brak
4. Sprawę załatwia i udziela wyjaśnień
Monika Kalicka - Główny Specjalista
- tel. (22) 760 70 41
- e-mail: monika.kalicka@kobylka.pl
5. Osoba odpowiedzialna za załatwienie sprawy
Emilia Buczyńska - Kołodziejek - Kierownik Wydziału Oświaty, Sportu i Spraw Społecznych
6. Termin załatwienia sprawy
W ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
7. Tryb odwoławczy
Odwołanie można złożyć do Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu wydającego decyzję.
8. Podstawa prawna
Art. 9f ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela