ul. Wołomińska 1
tel.: (22) 760 70 48
fax.: (22) 760 70 55
Wydział realizuje zadania wynikające z właściwych ustaw i aktów wykonawczych, w szczególności:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych:
a) prowadzenie spraw wynikających ze stosunku pracy w tym przygotowywanie: pism związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmianą warunków zatrudnienia, umów o pracę, porozumień zmieniających, decyzji płacowych, wypowiedzeń umów o pracę, wypowiedzeń zmieniających, świadectw pracy i innych;
b) nadzór nad wykorzystaniem czasu pracy i urlopów oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
c) prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia oraz badaniami lekarskimi pracowników;
d) prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników;
e) prowadzenie dokumentacji i organizowanie rekrutacji na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze;
f) sporządzanie statystyki i sprawozdań dotyczących zatrudnienia;
g) obsługa szkoleń i podnoszenia kwalifikacji przez pracowników;
h) okresowe oceny pracowników;
i) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy;
j) prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych i książki wyjść pracowników;
2) prowadzenie dokumentacji płacowej:
a) naliczanie wynagrodzeń pracowników Urzędu oraz sporządzanie list płac i kart wynagrodzeń i zasiłków;
b) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń na podstawie umów- zleceń i umów o dzieło;
c) sporządzanie list wypłat zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów niebędących własnością pracodawcy;
d) naliczanie diet radnych;
e) wystawianie zaświadczeń i informacji dotyczących realizowanego zakresu czynności;
3) przeprowadzanie konkursów na stanowiska dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta.